In een wereld vol verantwoordelijkheden kan het vinden van een gezonde balans tussen werk, gezin en persoonlijke tijd een uitdaging zijn. Te vaak...
BLog
Bekijk de laatste blogberichten
Ik maak fouten op mijn werk. Hoe voorkom ik dit?
Maak jij ook wel eens fouten op het werk die achteraf gezien vermeden hadden kunnen worden? Misschien komt het door de druk om iedereen tevreden te...
Digitale agenda of papieren agenda: wat is het beste?
We hebben het allemaal druk—afspraken, werkdeadlines, verjaardagen, en sociale activiteiten. Een goed georganiseerde agenda is bijna onmisbaar om je...
Ik haal mijn planning niet: wat moet ik nu doen?
“Help! Ik kom tijd tekort om mijn planning vandaag te halen.” Heb je dat ook wel eens ervaren? Lees dan verder waardoor jij je taken niet afgerond...
Hoe stop je met multitasken?
Wat is Multitasken? Met meerdere dingen tegelijk bezig zijn noemen we multitasken. De definitie zit ook al verwerkt in het eerste gedeelte, namelijk...
Welke hulpmiddelen helpen bij het organiseren van je tijd?
Je hoeft niet alles opnieuw uit te vinden. Maak daarom slim gebruik van de hulpmiddelen die er al zijn zodat, je effectief omgaat met je tijd. Het...
Timemanagement. Wat is dat?
Het meest cruciale element in je leven is je tijd. Je kan maar één keer je tijd besteden. Alles wat je niet vandaag doet op je werk, komt morgen...
Iedereen tevreden willen stellen en de impact op je planning
Je kunt je voorstellen dat als je geen taken hebt om te doen dat het dan lekker voelt om iedereen tevreden te stellen. Bij elke keer dat je andere...
Een goede dagplanning: hoe stel je deze samen?
Een goede dagplanning kan het verschil maken tussen een productieve dag en een dag waarin je niets uit je handen krijgt. In dit blog gaan we in op...
Slecht slapen doordat je jouw werk niet los kunt laten: hoe komt dit + 12 tips
Er wordt steeds meer van je gevraagd op het werk nu de krapte onder het personeel steeds groter wordt. Collega’s en leidinggevende hebben allemaal...
Een nieuwe gewoonte aanleren, hoe lang duurt dat?
Hoe lang duurt het om een nieuwe gewoonte aan te leren? De kans is groot dat je denkt dat het 21 dagen duurt; er zijn namelijk enorm veel...
Uitstelgedrag op de werkvloer; wat kun je hier aan doen?
Vraag jij je weleens af waarom je altijd dingen uitstelt? Veel mensen hebben hier last van. Maar wat is uitstelgedrag precies? Hoe ontstaat het en...